Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Tesen - 2 februari 2010 06:01

Varje dag när jag kommer på jobbet, möter Edward  mig med en blick från mitt skåp (tack vare att Mia gjorde slut med honom så han fick flytta till mitt skåp). En blick som ser så där lurig ut!  En riktig Edwardblick..

Nu till bekymret... Nu har jag sett dom 2 första filmerna, läst dom 4 böckerna på svenska o är nu inne på den första boken (igen) på engelska, ju mer jag läser desto annorlunda blir Edward utseendemässigt!! Förunderligt! Snart måste jag ta ner honom från mitt skåp, för jag blir ju bara förvirrad när jag kommer på jobbet o inte känner igen honom.. Haha!

Kan säga att mitt fjårtisberoende av dessa jäkla Twilightböcker/filmer verkar inte ge sig (till min kära Frus stora förtret), utan bara eskalera.. Vad ska jag göra sen då? När dom är slut, ska jag börja leva ett "normalt" liv igen?? Haha!! Hoppas kanske jag kan stanna i "dröm"världen ett litet tag till, då Frun ska börja läsa böckerna nu.. Hon kommer garanterat o avsky dom, bara för jag tycker om dom.. Haha


Puss o Kram

Skapa flashcards