Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Tesen - 5 februari 2010 06:04

Det va en klok människa som en gång sa (ska tillämpas vid problem) 

- Ställ er frågan om det e rimligt eller orimligt. Svaret ni får stämmer oftas!

Så nu ställer jag mig frågorna:

Är det rimligt att det ska komma så här mycket skitsnö?

Är det rimligt att sova 2 timmar innan man ska kliva upp igen?

Är det rimligt att skaffa sig magproblem bara för att man har för mycket i huvudet?

Är det rimligt o vara elak?

Är det rimligt o inte göra nått åt situationen som är?

Är det rimligt?

Svaren på alla dessa frågor är ju naturligtvis NEJ det är INTE rimligt!! Så vad kan man göra åt saken då? Just nu, inte så mycket.. Det e väl bara o "rida" ut skiten! Allt löser sig til slut!!

Jag e inte deppig eller mår dåligt, jag bara gnäller (vilket jag e fenomenalt bra på)!!


Ikväll ska vi till Kramfors o titta på revy! Ska bli roligt, om jag nu lyckas hålla mig vaken! Hinner inte med nån powernap idag, så det kan bli lite bekymmersamt.. Men men, det löser sig säkert!!


Puss o Kram

Skapa flashcards