Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Tesen - 6 februari 2010 11:00

Jag står vid en bar på en krog jag har varit många gånger. Baren är gjord av mörkt trä o resten av inredningen är röd. Bord, stolar, pelare, ja allt är rött.

Det kommer fram nått bakom mig o lägger sin hand på min axel. Det säger ingenting men ett lugn lägger sig runt mig. Det står där bakom mig o låter mig mig hålla mig lugn o rofylld. Malin o Kajsa vinkar från vägen utanför. Jag vinkar tillbaka, hoppas dom ska komma in men dom bara går förbi.

Jag står kvar vid den träiga baren o dricker något med fortfarande Det bakom mig. Det känns bra o vara så lugn, rofylld o utan problem.

Plödsligt tappar någon nått bakom mig, så jag vänder mig om o det första jag ser är Det som stått bakom mig så länge.

Det första jag ser är Dets ögon. Mörka o trygga, sen ser jag resten av Det..

Det är en bläckfisk!!


Jag vaknar med ett ryck, ler lite o funderar på vad tusan detta ska betyda!! Inser att drömmar är så bra, just precis för att dom är drömmar!


Puss o Kram

Skapa flashcards