Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Tesen - 8 februari 2010 15:38

Idag har jag blitt uppsagd från mitt jobb! Dagen som jag har väntat (inte på ett positvt sätt) på i ca 5 år är här! Har lyckats gått på vik i så många år, men nu e alla "mammor" på väg tillbaka!

Dessutom har vi lyckats vinna budgivningen på lägenheten, så nu ska det flyttas. Till en 3:a, med ett underbart kök!!! Lovely!! Vad jag längtar! Nu ska jag bara försöka bli av med lägenheten vi bor i! Nån som behöver en liten 2:a??

Så som sagt:  Inget ont som inte har nått gott med sig!!!

Undra bara vad som kommer gå fel???


Min stackars lilla Fru ligger hemma med antingen magsjuka eller skräpmatsförgiftning!! Vi har lixom fettat lös denna helg, så det e lite svårt o veta!! Hoppas hon bli pigg igen snart!!


Nu ska jag ta mig bort på Helex o köra ett spinningpass, sen blir det teater med kidsen!! Tjohopp!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards