Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Tesen - 10 februari 2010 21:43

Jag vill ha:

Inre frid = ro, harmoni, vila, lugn, stillhet, själalugn, sinnesro, sinneslugn, inre balans!!

Jag har just för närvarande:

Kaos = oreda, virrvarr, förvirring, villervalla, röra, anarki, ovisshet!!


Kan inte ens sätta fingert på vad det är som har tokat till sig så just nu. Kan inte bara vara lägenheterna, arbetslösheten, teatern, coachningen.. Det måste vara nått annat oxå!! Eller så kanske det är allt detta i en härlig kombo!!

Det jag iaf vet är att magen har totalt ballat ur!! M Å S T E STRESSA NER!!!

Jag kan inte hålla på så här i 3 månader.. Fast iofs, det kan vara intressant o se hur långt jag kan pressa mig fysiskt innan jag klappar ihop totalt!! Eller kanske inte.. Det e lite svårt o komma fram till vad det e som är fel, när jag inte ens har ron till o ta det lugnt en kväll, hemma, utan nått att göra! Har inte ens ro till o läsa, surra skit i telefon med nån. Jag orkar inte ens lyssna på folk just nu.. Jag bara skärmar av! Så verkar jag otrevlig o bara går ifrån om nån pratar med mig så e det inte meningen, har bara inte hjärnan på samma ställe som kroppen just nu!

Känner att det e så mycket som glider mellan fingrarna.. Mina småfisar träffar jag aldrig, hemmet förfaller, blommorna dör, dammtussarna attackerar när jag kliver innanför dörren.. Så det dåliga samvetet e väl kanske en bidragande orsak till att det e såhär..


För att sammanfatta hur det är just nu, för liten hjärna med för mycket tankar!! Lite överhettning kanske!!


Ja, god natt då!!


Skapa flashcards