Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Tesen - 11 februari 2010 17:22

Jag har världens klokaste, underbaraste o bästa Fru! Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en present!! En present med ett förbehåll. Min underbara Fru har helt enkelt fått nog av mitt hysteriska jag!


Jag fick detta halsband..

  


.. med orden:

- Sluta stressa o Fånga dagen. När det blir jobbigt så tänk på halsbandet o ta några djupa andetag!! Va här o nu. Planera inte för långt fram, kanske till imorn.


Kan man ha en bättre Fru?? Kan man ha träffat någon som förstår en bättre??

Istället för att träta o skälla på mig (som jag gör) för att jag e hysterisk, så löser hon det på ett helt fantastiskt sätt, lite så där pedagogiskt!! Nu gäller det bara för mig o komma ihåg det!! O banne mig att det ska jag oxå!!

Jag är väldigt lyckligt lottad!!!


  

*Min kloka, underbara o bästa Fru*


Puss o Kram

Av Tesen - 11 februari 2010 12:08

Lite så e det nu! Nån frågar eller pratar med mig o jag är så klok o svarar

-Öhh pungråtta

eller

-Öhh isbjörn

eller

-Öhh kvist

eller nått annat smart.. Haha. Lite fullt i huvudet, så jag svara samma till alla, då blir ingen orättvis behandlad!! Haha.

Några timmar kvar till träning o teatersnack med Kajsa.. Tror inte hon uppskattar -Öhh pungråtta. som svar på allt, men det löser vi nog!! Kajsa e duktig o tyda saker!! Haha!


Helt meningslöst.


Puss o Kram

Skapa flashcards