Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Tesen - 17 februari 2010 19:34

Alltså min historia med Edward! Har nu sett dom 2 första filmerna, läst alla 4 böckerna på svenska o läst 3 av dom 4 böckerna på engelska.. Så nu e jag bara en bok från slutet..

Vad ska jag läsa sen då?? Måste hitta e serie att läsa igen.

Nån som har ett bra tips på en bra bokserie???

Jag har ingen idé alls på vad jag vill läsa. Känns som det kommer vara svårt o slå Twilightböckerna, så jag vet inte om jag vill läsa mer.. Haha! Nä, jag måste hitta nått o läsa!! O det fort...

Tips?? Snälla, nån som vet om nått bra???

  

Av Tesen - 17 februari 2010 13:44

Här äts det vitpepparkorn o saneras för fulla muggar!!! Vitpeppar, handsprit o ytdesinfektionsmedel är mina bästa vänner!!

Får nog köra på tankekraft efter denna dag!! Jag ska I N T E bli magsjuk!!! Hur jag nu ska klara mig undan det, förstår jag inte.. Men det ska gå!!! Jäklar i min lilla låda!!

Jag vägrar bli sjuk! Jag vägrar bli sjuk! Jag vägrar bli sjuk! Jag vägrar bli sjuk!

Så det så! Nu borde borde jag klara mig!!


Puss o Kram

Skapa flashcards