Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Tesen - 18 februari 2010 21:25

Det verkar ju bara vara kaos! Katastrofala av/ur/i åkningar, skador, förvirrade funktionärer, bortförklaringar, tårar, elaka svenskar, dödsfall, dumma jävla människor som jobbar åt Svt o intervjuar folk, press, ännu mer tårar!! Jag tror tom jag kan komma på mer saker o skriva om det, men jag orkar inte riktigt tänka!!

Det som sas vid invigningen, av fömodligen nån klok människa, att vi enas i dessa Olympiska spel, tillsammans utan "agg mot varandra" (typ), verkar faktiskt inte stämma alls!! Ju mer jag ser, ju mer jag läser, så verkar det bara vara heta känslor o dumma kommentarer från folk överallt!! Det e ett spel!!! Det e så många onödiga tårar! Jag tycker så synd om dom, dom stackarna som har sitt lands press på sig o sen råkar ha en dålig dag!! Jag lider med dom! O inte nog att dom "sviker" sig själv o hela sitt land (för tydligen har alla dumma jävlar som ligger i soffan o äter chips rätt o tycka o tänka att dom som verkligen sliter, gör fel!!!), så får dom bara fan för det!!

Jag förstår att dom inte "lyckas", för det e inte ett bra OS, det e ett katastrofalt OS!!


Nu har jag spekulerat klart, så nu ska jag sova! Med en stolt känsla att det e folk från mitt land, som gör allt dom kan, orkar o förmår!! Jag tycker dom e duktiga! Så det så!

Skapa flashcards