Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Tesen - 19 februari 2010 22:58

Jag blir så arg, så lessen, så besviken!! Hur kan man sitta hemma i soffan o gnälla, klaga o bara vara bitter över dessa människor som ger allt för sig själv, sitt land o sin framtid!! Blir så besviken på svenska folket som kan tycka o tänka så mycket!! Idioter! Gör det bättre själv för tusan!!!!!!! Alternativet är SLUTA GNÄLL för fan!! Det e en lek, en sport, ett val, både o titta o vara med!!

Jag är stolt jag, så det så!!


Puss o OS!

Av Tesen - 19 februari 2010 18:41

.. eller riktigt jäkla töntig!!! Hon har Helena Jonsson som bakgrundsbild på sin mobil!! Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i just denna nya situation!! Pojkarna kan jag ta, men hallå, en sportmänniska!! Haha!! Snacka om OS-hysterisk!!!


Nu e det iaf helg!! Efter jobb, pappersfix, ett Pumppass o middag (fil, havre fras o en limpmacka! Supertrist!) tänker jag nu med gott samvete tryna ner mig i soffan med kaffe o glo på tv:n!!!


Puss o Kram


Skapa flashcards