Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Tesen - 20 februari 2010 23:46

När det finns en OS-gren i o vara Ninja, då ska jag vara med!!!! Den svarta ninjan, med ögonbindel o kanske lite spionkänsla!! Det e jag det, när det blir en OS-gren!! Så det så! Är det nått jag e bra på så är det o vara en otränad Ninja, lite typ Ninja i vila!! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 20 februari 2010 23:04

.. har det.. Men det e underbart!! Lyckliga jag! Underbar familj, underbara vänner, underbara liv!!!!!!


*Min Fru o syster (LillInga) leker Nemo* 


 

*Min syster, hästen!!! Haha!*

 

*Min underbara Fru tänker...

Ni förstår att man kan inte hålla sig för skratt!*  

 

Lyckliga jag!!


Puss o Kram

Av Tesen - 20 februari 2010 16:29

Min eftermiddag har spenderats med Matilda o mamma Jossan! Hon e ju så underbar min lillfisa!! Det e så lätt o vara Faster till världens bästa ungar!!

Sen blir man ju helt hysterisk med kameran när dom kommer..


            

    


Fasters hjärtegryn!! Så fin!!


Nu e det dax o göra sig klar för en kväll med middag på ön..


Puss o Kram

Av Tesen - 20 februari 2010 11:22

.. älskar dessa lördagar!! Jag kliver upp när jag orkar.. Jag gör det jag vill!! Idag hasade jag mig upp vi 10 tiden, drack lite kaffe, läste tidningen, duschade!! Så skönt o bara tjava på lite hur man vill, som man vill! Snart får jag besök, sen ska vi på middag! Härligt värre!! Lovley!!


Puss o Kram

Skapa flashcards