Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Tesen - 22 februari 2010 16:10

Har huvudet fullt med just, allt o lite till!! Det e en faslig blandning av lägenhetsförsäljning, lägenhetspyssel, jobb, den antågande arbetslösheten, rensning av vinden, tippenkörning, kortknäppning av lägenheten, städning sortering, CV-brev, personligt brev, Trygghetsrådet, familjen, teatern, barnen..

Lite för mycket för min "lilla" hjärna!! Måste nog sätta mig ner o punkta upp vad som ska göras, så jag kan bocka av eftersom.. För som det känns nu tillkommer det bara mer, mer o mer.. Känns lixom som det aldrig går o släppa nått utan det bara tillkommer saker..


Idag bestämde jag mig för o inte träna, dels för att Pjär ska komma o greja lite o sen känns det som mina ben ska gå av.. Det blev lite för mycket Pumpträning förra veckan, så min stackars ben har inte återhämtat sig än! Det e inte träningsvärk utan myrornas krig i dom, så fort jag spänner benen får jag kramp i dom!! Därför får dom vila idag.. Kör ett Pumppass imorrn istället!!


Ikväll blir det teater med Kidsen! Bästaste Kajsa e hemma o är sjuk, så jag kör "solo" ikväll!! Funkar det oxå, för våra Kids e ju så väldigt bra!! Känns skönt o köra med manus nu.. Då behöver man inte tänka så mycket.. Det lixom bara går av bara farten!!


Nu, kaffe!!


Puss o Kram

Skapa flashcards