Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Tesen - 24 februari 2010 19:38

Ni vet hur havregrynsgröt ser ut när man har micrat den liiite för länge??? Ungefär så känns mig huvud just nu!! Väldigt grötigt!!

Kan lixom inte ens formulera nått som finns bland alla "havregryn".. Det e lixom bara en sörja..

Ska nog bädda ner mig med Mp3:n o läsa lite.. Få försvinna en liten stund! Lite tid o sortera havregryn, utan att man märker att man gör det, är nog precis vad jag behöver..


Puss o Gröt

Av Tesen - 24 februari 2010 07:53

När det strular på mornarna, då briserar allt i min värld!! Jag blir helt jäkla vansinnig!!!!

Kliver upp efter en katastrofal natt med lite sömn, pga alla jäkla traktorer som ska skrapa vägen utanför sovrumsfönstret mella 22-06, gör mig klar, pälsar på mig kläder för ett helt kompani, går ner o sätter mig i bilen o vrider om nyckeln! Bilen startar MEN den lyser, blinkar o piper åt mig!!! Alla lampor på instrumentpanelen som kan lysa, lyser!! Inser till min fasa att fan, jag tar mig inte upp på jobbet nu! Skulle ha börjat tidigare men det sket sig ju.. Springer upp o ringer till jobbet o meddelar att jag kommer inte. Osså känner man sig värdelös! Hatar o inte ta mig till jobbet när jag ska, jag hatar o ligga hemma o vara sjuk, jag känner mig som en svikare!! Ja ja, tillslut kom vi fram till att jag åker med Kocken upp osså får Malin hämta mig sen.. Så det har löst sig!! Men ändå, sätter detta morgonbestyr en jävligt irriterande känsla i kroppen! Fan att saker inte kan funka när dom ska.. Skyller allt på denna JÄVLA KYLA!!!


Nu e det dax o pälsa på sig alla kläderna igen o göra sig klar för en dag på jobbet!! Tjohopp!!


Puss o Kram



Skapa flashcards