Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Tesen - 26 februari 2010 20:08

.. sitter tapetfan fast på väggen (igen)!! Efter alla olika sorters klister o lim, sitter den äntligen fast!! Nu är det bara kortknäppning kvar o sen ska lägenheten ut på blocket!!! Förhoppningsvis ringer halva Sverige o vill ha den till veckan!! Skulle vara så skönt o bli av med den omgående, så jag har en sak mindre o tänka på!!


Men nu e det helg! En kall öl, Frun, Monaloo, Kajsa o lillfisan Leia o lite OS!! Kan inte annat än o bli en najs fredagkväll!!


  

*Leiafis o badankorna*

Återigen den bästa barnvakten!


Puss o Kram

Av Tesen - 26 februari 2010 06:29

Eftersom framtiden alltid e gårdagen just nu, då måste jag ju kunna slänga mig med kommentarer som -Förr i tiden, rätt ofta eller -Back in the old days (för att bli lite internationell), lixom??!! Då måste jag ju kunna låt hur klok o vis som helst, med tanke på att jag e inte sååå gammal än!

Mitt liv känns som en framtidsfilm som redan varit, framtiden alltså!! Så kvar då e alltså filmen om Mig! Intressant!! Lite förvirrande men jag tror jag förstår! Haha!


Puss o Kram

Skapa flashcards