Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Tesen - 3 mars 2010 20:59

Jag ska bygga ett fort mitt i vårt vardagsrum! Eftersom min kära Fru hellre åker på kalas än är hemma o städar, så föll det lixom på min lott.. Nån fick lov o vara hemma o göra det eftersom det e visning imorrn.. O eftersom det va Fruns syster (GRATTIS SOFIA) som flyller år, så stannade jag hemma!

Gnällde lite över denna sak på facebook, vilket startade en väldigt intressant konversation med några vänner!

Det hela har nu resulterat i ett stort fort med utkikstorn i vardagsrummet. Det ska ha en toalett o ett lösenord! Jag o Lars ska bo där o kasta skor på Sälarna (Malin o Linnea).. Kruxet är just nu att vi måste förstärka våra gränser lite. Sälarna har kommit på våra svagheter, kakor o cola!!

Nu ska jag nog sova lite o fundera ut hur jag kan lösa detta!!

Don Tesen måste ju få Casa del Tesen i fred! Inga sälar i fortet, kanske i vallgraven!!


Puss o Kram

Av Tesen - 3 mars 2010 07:46

Vi ska (med stor sorg) sälja våran lägenhet!! Vi ska flytta till större! Så känner ni nån eller behöver en ny lägenhet själv så kolla HÄR!!!


Puss o Kram

Skapa flashcards