Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Tesen - 5 mars 2010 06:02

Vart har den tagit vägen, snömodden?? Helt plötsligt vaknar jag lite innan jag parkerar bilen o inser att all snö på vägen e borta!! Kan det vara så att våren e lite försiktigt på gång? Det där försiktiga droppandet från hustaket, snömodden som sakta försvinner, vårkänslan i kroppen, glädjen att finnas till, inte behöva långkalsonger jämt, kan det betyda att det är dax för våren?? Hoppas verkligen det! Dom snömängder som är nu, så tar det iaf till midsommar innan det försvinner, så det skulle vara bra o våra lite tidigt i år!!


Så dagen då! Jobb, powernap, träning o handling står på schemat! Med lite tur hinner jag lägga mig i soffan o njuta att det e helg innan det e söndag igen! Haha!


Imorrn är det middag hos syrran med sambo! Vi ska fixa efterrätten o jag har världens 80-talsefterrätt på hjärnan! Jag ska köpa med mig "inlagda" päronhalvor som man sen smälter After Eight på o lite glass! Det åt man ju konstat när det va "fin"middag när man va liten! Så det blir kanske en lite kulinarisk trip tillbaka till barndomen imorrn! Trevligt som tusan ska bli!!


*Mmmmm back to the 80´s*



Puss o Kram

Skapa flashcards