Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Tesen - 8 mars 2010 17:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tesen - 8 mars 2010 16:57

Det verkar ha flyttat in trummande tomtar i mitt huvud!! Eller iaf i mitt vänstra öra! Det e ett konstant trummande i mitt öra! Ett dovt jäkla trummande! Ibland får jag för mig att tomtarna trummar i takt med min puls, men sen inser jag att, skulle min puls vara så hög så skulle jag dö snart (o det låter väldigt onödigt).. Trummande pågår när jag e vaken, sovande, koncentrerad, trött, pigg, ofokuserad, ja hela jäkla tiden! Det börjar gå mig på nerverna iaf!


*Tyst, tomtejävel, tyst!!!*

 

Om man ska se det positiva med det hela så e jag ju tydligen inte helt tom i bollen.. Om jag har denna bad boy boendes i örat!! Haha! Hellre en tomte i örat än 3 äpplen hög o 14 kvm2... Eller vad säger du Frun?? Vill du ha en barnbassängsfru??? Haha!


Måste be bästaste Kajsa om ursäkt oxå!! Tror jag "lurade" henne att jag skulle träna idag, men jag hann inte... Glömde säga det!!! FÖRLÅT KAJSA!!!


Nu e det dax o göra ett ryck mot teatern o spendera lite tid med alla fjårtisar! Tjohoo!


Puss o Tomtejäklar

Skapa flashcards