Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Tesen - 9 mars 2010 06:00

.. sen börjar mitt nya liv! Mitt nya liv som innebär att aldrig mer kliva upp före klockan 6 på morgonen.. Nu vet jag ju iofs inte hur framtiden ser ut, men det e det som är min plan. O visst e det så att bara man ger sig f*n på nått, så blir det så?? Så tänker jag iaf! Att nånstans så blir saker som man hade tänkt, eller någolunda iaf! Bara för det lär jag väl få ett jobb där jag måste kliva upp klockan 5 varje morgon.. Typiskt min tur! Haha! Fast det gör inte heller så mycket, bara det e alla dagar.. Då får man ju in en vana i det hela!!


Btw så har jag haft en väldigt intressant natt! Jag har klippt mig, vilket resulterade i att jag vaknade, med en hysteriskt skrattande Fru brevid mig, när jag sa Hääj da till frisörskan!! För att förtydliga det hela, så drömde jag att jag va hos frisören (som om jag behöver gå dit med mitt korta hår) o när jag skulle gå så säger jag Hej då, högt o tydligt. Till o med så högt att jag vaknar av det själv.. Vilket min Fru tycket va otroligt roligt där vid ett snåret i natt! Ja ja, jag kan bju på den! Haha!


Sen måste jag ju gratulera världens bästa Leia som fyller 1 år idag!!!

GRATTIS lillfisan!!!


     *Stortjejen*

 


Sen idag blir det lite Leiakalas med stora paket o efter kalaset blir det lite träning med mamma Kajsa!!


Puss o Kram

Skapa flashcards