Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Tesen - 11 mars 2010 20:57

Nu har min kära Fru fått för sig att hon ska köpa en elgitarr (tack för det Herr Anders Öberg)!! Nu måste jag faktiskt slå ner lillnäven i bordet o säga STOPP!!! Det räcker nu! Vi flyttar inte till en större lägenhet för o få plats med mer saker (instrument), vi flyttar till större för o få plats med det vi har! Eller hur va det nu?? Jag måste hitta en platskrävande hobby jag oxå, mer än kläderna då förstås! Då kanske vi måste flytta till en 7:a innan det e klart.. O hur ska det gå?? Tänk o städa det en gång i veckan. Man kan ju tänka sig stressen o hålla reda på så många rum.. Hur skulle det gå med lillmagen då?? Herregud vilka konsekvenser det kommer bli, allt för en elgitarrs skull!! Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 11 mars 2010 11:59

Jag har för första gången på 16 år stått på ett par längdskidor idag!! Med för små pjäxor o för långa skidor tjavade jag mig runt löpbanan..

Med risk för mitt eget liv, satsade jag allt o tog mig runt!! Ett varv, sen räckte det.. Kommer ihåg varför jag inte har åkt på 16 år!!! Det kommer nog ta 16 år till innan jag gör det igen!!! Haha! Längdsskidor e verkligen inte min grej!! Men jag ska fan ha medalj för försök!! Så det så!!


     

*Jag är här för att underhålla! Haha!*

 

Puss o Kram

Skapa flashcards