Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Tesen - 23 mars 2010 17:11

Känns bra, grymt flow, det rullar på o jag har en fantastisk medvind nu!! Eller så har jag bara en otroligt stark vilja! Jag hade bestämt mig att Malin skulle vinna tvn o vad händer?? Jo jag (vi) har en ny fin tv i vardagsrummet!!

Idag hade jag bestämt mig för o sälja lägenheten o vad händer?? Tametusan att vi har nog sålt den!! Hoppas verkligen allt löser sig nu!!! Ska skynda mig o få handpenningen så hon inte kan backa ur!! Haha!

Så det enda som saknas just nu e bara jobbet. Jag ska ju jobba som receptionist på en körskola, så då e det väl bara o bestämma sig för det!! :)

Det går bra nu!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 23 mars 2010 06:05

.. 2 timmar innan klockan ringer e ju helt underbart! Då kan man bara flina lite o lägga sig med en triumfkänsla igen! Bara njuta av att man får sova ett tag till!!

Men att göra som i morse o vakna en halvtimme innan klockan gör mig bara irriterad. Att vakna o se att det står 04:45 på klockan när jag ska kliva upp 05:15 gör hela mig till ett extra stort morgonmonster! Tur att ingen behöver träffa mig den tiden på morgonen!!

När jag inser att jag ska kliva upp om en halvtimme börjar projek "skynda dig o somna om" o det funkar aldrig!! Det hela resulterar i att jag ligger o blir mer o mer förbannad, tills jag tillslut ger upp o kliver muttrande upp ur sängen, alldeles för tidigt...

Sen kommer man in nästa stauts!! Nu har man projekt "låt inte morgonkänslan förstöra hela dagen" framför sig o hur lätt e det då?? Jag får väl helt enkelt försöka o ignorera händelserna i morse o se framåt (tur jag e rätt morgontrött, så jag inte kommer ihåg precis hur det kändes)!! Hinka i mig lite kaffe o rycka på axlarna!!! Det blir nog en bra plan!!


Idag e första träffen med Trr.. Klart intressant. Undra vad man ska få lära sig idag då??

Sen e det bara o åka hem! Har en ensam kväll att göra ingenting på. Gud va skönt!! Bara tjava runt i pymmen o inte tänka på nått!! Lövley!


Nu: Hinkvis med kaffe!




Puss o Kram

Skapa flashcards