Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Tesen - 24 mars 2010 20:59

Klev upp 7:15 imorse o har fortfarande inte vaknat!! Jag har jobbat, ätit på restaurang, hälsat på Kajsa, Jesper o lillfisan o fortfarande inte vaknat!! Hela dagen har det bara varit ludd (mer än vanligt) i huvudet! Dom där kuddsträcken (måste vara kuddsträck, för alternativ två e rynkor o det går jag inte med på än) i ansiktet har fortfarande inte försvunnit, så jag kan nog inte ha vaknat!! Haha!

Otroligt konstig känsla o gå igenom en hel dag utan o ha vaknat! Jag har hinkat i mig kaffe, varit ute o fått frisk luft, rört mig, träffat folk o inget hjälper.. Så nu ger jag faktiskt upp!! Lika bra o lägga sig o hoppas at jag vaknar på riktigt imorrn!

Min stackars Fru fick inte riktigt en bra fru på 3-årsdagen men va tusan gör man?? Hoppas jag e en levande fru imorrn istället!!


Puss o Gonatt!

Av Tesen - 24 mars 2010 13:22

.. har varit tillsammans i 3 år idag!!


Mitt hjärta, mitt allt, min Fru!!

 


Det bästa jag har!


Älskar dig mitt hjärta!


Puss o Kram


Skapa flashcards