Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Tesen - 25 mars 2010 19:33

Såld till den ärtiga damen från Östersund!! Helt underbart att lägenheten verkligen e såld! Efter all denna stress o all denna magkatarr, så e det äntligen löst!! Underbart!!

Fast ändå känns det lite konstigt! Att man inte ska sitta på ballisen hela sommaren med ett glas vin o en bok, eller sitta o spela spel hela nätterna,

eller bara tokfesta lös en kväll     .. Alla dessa minnen!! Kanske ska skriva en bok Jag o Min Ballis på 67:an!! Iofs så har vi en ballis i nya lägenheten oxå, men inte inglasad!! Det e verkligen kluvet att flytta! Det som har varit mitt första "trygga" hem ska nu vidare utan mig.. Förunderligt!

Jag ser fram emot att jag o Frun flyttar till något som e VÅRAT inte bara "mitt"! Inte för att jag någonsin har resonerat så, men jag kan tänka mig att tanken har slagit min underbara Fru! Det känns fantastiskt o lixom ta några vuxenpoäng till här i livet, jag o Frun!

Det får nog bli en "gravöl" på ballisen innan flyttlasset går. Haha!!

Har ni inget o göra så flyttar vi sista April, första Maj!! Kom med starka armar o en flaska vin, så e flytten fixad på nån timme!! Haha!


Puss o Kram

Skapa flashcards