Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Tesen - 26 mars 2010 06:15

.. startar om några timmar! Ska bara jobba först sen e det pymmning o inlåsning som gäller!! Bara ligga hemma hela helgen o göra inget alls (mer än åka o få en massage o ha lite teaterkids).. Pilla naveln o kolla på dåliga filmer! Härligt! Bara göra saker som jag orkar o vill (måste passa på nu innan Operation Packning börjar), hela helgen!! Lövley!

Sen får vi se om Linnea kommer o degar med! Hon har äntligen kommit hem. Nu gäller det bara o övertala henne att hon ska stanna hemma, för gott!!! Sundsvall e sig inte likt utan henne!! Så det så!


  

*Bästaste, grymmaste KatapultBarbie*

 

Nu ska jag ta mitt superhumör o göra det bästa av dagen! Helt hysteriskt bra humör idag!! Tjohopp!!


Ha en underbar dag alla som jag känner o alla som jag inte känner!!


Puss o Kram

Skapa flashcards