Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Tesen - 28 mars 2010 11:39

Denna helg har spenderats med o spela Tp på PS3 liggandes hemma i soffan! Jag, Frun o Linnea har kört många omgångar.. Man kan bara konstatera att vi alla är bra på olika saker! Vi har även konstaterat att man införskaffar sig kunskap på otroligt olika sätt! Jag har inte skolläst mig till det jag kan utan jag har "snappat upp" saker lite här o där!! O jag e ju smart för tusan!! Haha! Nu vet jag iofs inte om man vet vad den grodan som kvackar högst handlar om smarthet, men jag vet det iaf!! Haha

Sen måste jag faktiskt vika ner mig o inse att man lär sig saker när man spelar tv-spel.. Jag e totalt värdelös på geografi. Jag vet inte vart olika länder ligger, jag vet inte i vilka länder vilka städer är, jag har ingen aning om floder o byggnader! Men skam den som ger sig..

Efter o ha spelat i många timmar denna helgen så har jag faktiskt lärt mig väldigt mycket.. Sånt som jag aldrig hade kunna läst mig till!! Intressant!! Det går tydligen o "lära en gammal hund o sitta" Haha! Jag har iaf haft nytta av denna helgen o det räcker för mig!



Nu ska jag ta mitt kunskapsfyllda huvud o sova en stund innan det e dax o bege sig till teatern för lite söndagsrep med kidsen!!

Jag borde egentligen inte sova eftersom jag ska upp 5:15 imorrn, vilket betyder att jag borde somna ikväll istället för nu.. Men det struntar jag i!! Just nu, just idag är det söndag, vilodagen.. Imorrn e en annan dag o den smällen tar jag då! Haha!!


Puss o Kram

Skapa flashcards