Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Tesen - 29 mars 2010 22:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tesen - 29 mars 2010 06:06

.. min kära Fru!! Det va inte meningen o glömma o slå av klockan!! Ska försöka komma ihåg det imorrn!! Haha!

Helt fantastiskt att Frun bara kliver upp klockan 5:30 o meddelar att jag glömt o stänga av klockan.. Jag skulle ha blitt skitförbannad! Vilken tur att man funkar olika, för min del idag!! Haha!


Så vad e det på schemt idag då??

Jo, först ska jag jobba o sen hoppas jag verkligen att jag hinner med en powernap på några timmar. Klockan fyra ska jag o Kajsa vara ute på teatern o fixa med all rekvesita osv.. Sen kör vi igång med rep klockan sju till nio.. Hinner jag inte sova något, så kommer det inte bli en rolig kväll för Kidsen (som för övrigt kanske e huuur duktiga som helst)!! Så jag måste nog försöka planera in en sovning idag!! För andras överlevnad! Haha!


Nu e det dax o göra lite nytta!


Puss o Kram

Skapa flashcards