Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Tesen - 30 mars 2010 21:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tesen - 30 mars 2010 20:46

Har haft en riktigt Tesendag idag!! Jobbade lite, sen åkte jag o solade, åkte hem o powernappade i 2 timmar, åkte till syrran o fixade naglarna o fick ett nytt supersnyggt armband!!

Det e så skönt o sola. Kanske tog i lite o maxade tiden eftersom jag e så otroligt blek nu.. Det återstår o se hur jag ser ut imorrn!! Spännande!!

Hade en helt fantastisk eftermiddags "egen tid".. Toksomnade o sov i två timmar.. Hörde inte när mobilen ringde (alldeles brevid mig), hörde inte när jag fick sms.. Väldigt roligt o vakna o se att man har 2 missade samtal o 3 sms.. Den första tanken blir automatiskt, vad tusan har hänt nu!! Som tur va så hade det inte hänt nått!!

Efter powernappen blev det en tur till Jennie för lite nagelfix!! Hem kom jag med ett nytt supersnyggt armband oxå. Hon e duktig, min lillasyster!!


*Inte alla som har en egen design, kolla namnet*

 

   

*Supersnyggast*

 

Tack kära syster för en supermysig kväll!! :) Possimoss, på dig!!


Puss o Kram








Av Tesen - 30 mars 2010 06:07

.. vara vaken måste jag lära mig idag! Återigen låser jag upp på jobbet o inser att jag inte har nått minne av resan hit. Haha!

Jag e så otroligt trött idag. Hade behövt sovit några timmar till men vad gör man när plikten kallar.. Tur det inte e nått inbokat sen på eftermiddan, så då kan jag faktisk powernappa några timmar!! Lövley!

Det blir till o hinka kaffe nu en stund, så man blir pigg o alert!!

Varje dag e en utamaning o just idag e utmaningen o hålla ögonen öppna!! Haha!


*Mer kaffe till Tesen*


Ha en underbar dag alla mina läsare!


Puss o Kaffe

Skapa flashcards