Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Tesen - 31 mars 2010 19:20

Jag måste stjäla Frun uttryck nu.. Hoppsan! Skulle raka huvudet lite snabbt innan tvättstugan. Glad i hågen hoppade jag in i badrummet o satte igång. Drar bort två stora tussat mitt på huvudet o sen lägger maskinen av!!! Jäklar!!

Kommer på att Vaktisbackis har en maskin, så då sprang jag över (till Mona) o lånade den!! Ställde in millimetern o satte igång!! Konstaterade rätt fort att jäklar vad "stora" tussar det blev i badkaret!! Tittar upp o inser att detta är mycket kortare än vad jag brukar ha!! Millimetern skiljer sig tydligen från maskin till maskin!!

HOPPSAN!!! Så nu ser jag ut som Sinead O´Conner, fast förmodligen lite kortare ändå...

Med tröstande ord, klappar på ryggen o ord som -Det växer ut igen.. Har jag nog landat i att jag kan iaf inte göra nått åt det!! Lika bra o se ut som en militant flata i några dagar!! Haha!

Tur man ska till storstan (Stockholm) imorrn.. Där ser ju alla lite konstiga ut, så då smälter jag nog in perfekt!! Haha!


Puss o Hoppsan

Skapa flashcards