Alla inlägg under mars 2010

Av Tesen - 1 mars 2010 21:40

.. har jag o bästaste Kajsa haft på teatern idag!! Vi fick till o med våra fjårtisar o skaka på huvudet åt oss! Haha! Hur bra kväll som helst. Skönt o bara få balla ur lite ibland.. Man inser just då att livet e inte så allvarligt, utan faktiskt rätt skönt!!

Dagen i övrigt har varit rätt produktiv! Fixat massa saker som ska fixas. Nu börjar lugnet lägga sig lite iaf :)

Lyckades masa mig till Helex, på ren tjur, för jag va inte det minsta motiverad.. Varenda cell av min kropp skrek -JAG VILL INTE TRÄNA!! Sen kom Frun hem o jag blev sur, så vi masade bort iaf!! Det värsta träningspasset jag nånsin gjort, fy farao vad segt o tungt det va idag!! Händer det igen, då klipper jag nog Helexkortet i mitten!!!


Imorrn e det jobb hela långa dagen, med en liten "rast" på eftermiddan!! Har öppningen o sen möte från 17.. Lär dö (somna) rätt fort när jag kommer hem imorrn!! Men vad gör det då, jag älskar ju o sova!! :)


Puss o Kram

Skapa flashcards