Direktlänk till inlägg 4 april 2010

En påsk i storstan..

Av Tesen - 4 april 2010 22:38

.. i bilder!!!


  

Solen lyste med sin närvaro i stort sett hela tiden. Därav alla konstiga bilder..

Går att skylla på vårkänslor!! Haha!!


  

Vi kom på den smarta idén o göra nya regler till det gamla spelet Vattenfall!!

Detta resulterade i hysteriska skrattanfall o dans!


  

Här håller Frun precis på o återhämta sig efter att ha sett en

"vårkänslorbild" på kameran!

Bilden e dock lite "olämplig" o lägga ut just här, kanske i ett annat forum!! Haha!


  

Här har vi en typiskt "Nya regler på Vattenfall"s bild!!

Man skulle stå på båda fötter o en hand o dricka!

Intressant blev det lite senare mot kvällen!!


    

Martina blev tuff som tusan efter en omgång Vattenfall!!


  

Ungefär så här såg det ut (fast från andra hållet) när jag slog hål i huvudet!!!

Samma skylt, samma hörn, samma människa, dock några månader senare!!

Ser ni kanten??? Inte undra på att det blev så illa!!!


  

Nu har vi ju inte bara spelat Vattenfall, vi har turistat oxå!!

Se så fint vi poserar utanför Naturhistoriska Museet!!

Det va annat än Kulturmagasinet det!! Haha!


För att sammanfatta dagarna så har dom varit väldigt behaglig!! Dock finns det inget ställe som hemma!!


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards