Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Tesen - 2 maj 2010 14:26

Igår va vi en sväng på IKEA o shoppad lite smått o gott!! Vi köpte glasshållare   o lite annat.. Glad i hågen när vi kommer hem fyller vi dom Cola (hade inget annat hemma), ställde in dom i frysen o väntade, o väntade, o väntade.. När det va dax för lite kvällfika (kanske inte världens nyttigaste men va fan det va ju lördag) kom vi på glassarna. Sagt o gjort så plockade vi fram glassarna, tog av dom höljet o då brister min kära Fru ut i ett hysteriskt skrattanfall osså säger hon

- Det ser ju ut som nån slags sexleksak!!

Detta uttalande gör mig lite fundersam på vad som pågår i min kära Frus hjärna...


*Den påstådda "leksaken"

 

Jag har ännu inte återhämtat mig eller fått nån förklaring på Fruns uttalande än.. Så jag lever fortfarande i ovisshet! Dock e jag inte riktigt säker att jag vill veta hur hon tänker... Haha!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards