Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Tesen - 5 maj 2010 21:32

Jag har trillat dit, ordentligt!!

Jag lägger ut bilder på tapeter, gardiner o en massa annat jäkla inredningsskit!! Sån e ju för tusan inte jag (inget emot dom som e sånns nu bara)!! Vad har hänt med mig efter denna flytt?? När blev det så här?? Det är nästan så jag blir lite rädd för mig själv.. Skrämmande o se hur saker blir när det "vanliga" förändras.. Jag har för fan blitt en kärring (på riktigt)!!! Snälla nån, HJÄLP MIG!!!!!

Nä, nu e det dax för en uppryckning i bloggen!! Mer bitterhet, aggressivitet, depp, negativitet, mer döskallar o ond bråd död! Det e dax o lägga glädjen "på hyllan" o återgå till mitt vanliga jag igen! Haha!


Nu ska jag se till o få tillbaka bitterheten o vara bitter o sur resten av kvällen, så jag känner igen mig!!


Puss o Kram




Av Tesen - 5 maj 2010 18:09

Idag klockan 10 mötte jag Kajsa, Leia o jesper på stan för lite shopping.. Kom hem 2 timmar senare med nya gardiner till både kök o vardagsrum... Färdiga paneler till vardagsrummet o tyg till köket!! Efter shoppingen va avklarad hasade vi oss hem till familjen Eriksson/Engman för att hämta symaskin o droppa sovande bäbis o pappan.. Hem till Storgatan o börja pyssla!!

Kajsa visade sig vara proffs på att sy paneler, jag mest bara skötte strykningen jag.. Haha!!

Nu har vi supernajsiga gardiner i köket och vardagsrummet.. Nu e det bara resten av rummen kvar, men det får komma sen..


Gardinen i köket ser ut så här:   

Gardinen i vardagsrummet ser ut så här:   


Blev iaf tokbra!! Tack så supermycket Kajsa!! Du e en klippa!!


Puss o Kram

Skapa flashcards