Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Inredningstönt!!

Av Tesen - 5 maj 2010 21:32

Jag har trillat dit, ordentligt!!

Jag lägger ut bilder på tapeter, gardiner o en massa annat jäkla inredningsskit!! Sån e ju för tusan inte jag (inget emot dom som e sånns nu bara)!! Vad har hänt med mig efter denna flytt?? När blev det så här?? Det är nästan så jag blir lite rädd för mig själv.. Skrämmande o se hur saker blir när det "vanliga" förändras.. Jag har för fan blitt en kärring (på riktigt)!!! Snälla nån, HJÄLP MIG!!!!!

Nä, nu e det dax för en uppryckning i bloggen!! Mer bitterhet, aggressivitet, depp, negativitet, mer döskallar o ond bråd död! Det e dax o lägga glädjen "på hyllan" o återgå till mitt vanliga jag igen! Haha!


Nu ska jag se till o få tillbaka bitterheten o vara bitter o sur resten av kvällen, så jag känner igen mig!!


Puss o Kram




 
 
Ingen bild

Mona

5 maj 2010 22:47

Härligt att se dig på väg in i vuxenvärden.
30 snart eller.......

 
Ingen bild

Mamma

6 maj 2010 09:10

Trodde aldrig du skulle bli vuxen, men nu är du äntligen där. -:)

 
Ingen bild

Tesen

6 maj 2010 09:31

Ha ha ha!! Nu e ju ni roliga! Vilket stöd från släkten!!
Tror ni på fullaste allvar att jag KAN blir vuxen??
Måste nog riva ner gardinerna igen.... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Skapa flashcards