Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Tesen - 7 maj 2010 14:16

.. o kanske jag hinner träffa Frun den här helgen??!! Vi gör visst inget annat än o går om varandra!! Ikväll ska jag tvinga henne o vara hemma o mysa med mig o syrran! Dax för lite nagelpyssel o vindrickning  (tack Karolina för aptipset, tokbra e det) med syster ikväll!! :)

Idag har jag o mamma tjavat runt på stan o kollat på alla möjliga saker.. Kom hem med två till vinglas, så vi har sex stycken av samma sort.. Dock så lyckades jag slå sönder ena när jag klev ur bilen, så jag måste köpa ett till.. Typiskt!! Jaja tur man håller sig oäkta kristall! Åhlens glas funkar väldigt bra o dricka apor ur!!  Haha!!!


Nu ska jag nog bänka mig på ballisen med en kopp kaffe o invänta att Oscar ringer, så jag hämta lite nycklar..


Puss o Sol

Ovido - Quiz & Flashcards