Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Tesen - 8 maj 2010 23:33

.. lider mot sitt slut!! Men det gör inget, för tusan vad trött jag är!!

Har haft en väldigt bra lördag! Kidnappade Bonusmamma Anna på lite äventyr idag..


Vi har:

  • Druckit vin o njutit av solen på ballisen.
  • Tittat o lyssnat på Tommy Körberg (o Kjell Lönnå, men lite skit får man tydligen tåla)!! Helt fantastiskt vilken röst han har, Tommy alltså!!
  • Druckit lite mer vin hemma i köket.
  • Varit på O´learys o käkat.
  • Druckit ännu mera vin i köket.

Vi har haft en riktigt trevlig lördag tillsammans!! Alltid lika mysigt o bara umgås, bara hon o jag ibland!!

  

*Min bästa Bonusmamma Anna!!*



Nu e det nog dax o fundera på sängen.. Måste bara vänta på Frun som är ute o spelar. Har inte riktigt kommit i ro för o sova själv i nya lägenheten än, så nu vore det lämpligt att Frun kommer hem..


Puss o Kram



Av Tesen - 8 maj 2010 11:04

Idag ska jag kidnappa Anna Oscarsson o ta med henne på lite bus! Hon vet inte vad som väntar henne!! Roligt som tusan ska det bli iaf!!


Igår hade jag en supertrevlig kväll! Syrran  kom förbi o fixade naglarna o drack lite vin! Mysigt värre!! :) Måste göras fler gånger..


Gjorde mitt första avtryck på grannarna igår! Skulle sätta mig på ballisen o läsa o njuta lite av solen. Sagt o gjort, tog med mig boken ut, sätter mig ner o känner att tusan vad trött jag är, lägger bort boken o tvärdäckar!! Spenderar närmsta halvtimmen sovandes i stolen med munnen öppen o dregglet rinnandes... Det måste ha sett otroligt roligt ut!! Undra just vad grannarna tänker??!! Ja ja jag är här för att underhålla!! Haha!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards