Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Tesen - 18 maj 2010 21:45

I mars tog jag kontakt med "person 1" som skickade mig till "person 2". "Person 2" hänvisade mig till "person 3", som i sin tur skickade mig vidare till "person 4". "Person 4" skickade mig tillslut tillbaka mig till "person 2".. Så nu är jag tillbaka på ruta 1 med lika mycket kunskap o insikt som innan hela denna jäkla karusell började. Snacka om o yra runt!! Väldigt irriterande e det iaf!!

Vad bra det hade varit o fått ett rakt bra svar första svängen.. Ska man köra samma jäkla visa igen nu då?? Eller kan man få ett svar denna gången då??!! Mejl skickade o svar förväntas fås imorrn!! Inte en sväng till!!

Jäkla idioti!!


Sen måste jag byta däck på Fanny.. Framhjulet e alldeles punkigt (haha vilket roligt ord).. O eftersom jag har tummen mitt i handen tänker jag lämna in henne!! Jävla biltema grejer (o nä Jennie, jag behöver inte höra -va va det jag sa!!)!!


Sen har jag ont i bihålorna, tänderna o huvudet!! Jävla skitsnor!!


Så nu e jag färdiggnälld för dagen, nu kan jag sova gott!! Go natt!


Puss o Kram

Av Tesen - 18 maj 2010 13:46

Jag är så trött nu.. Har varit på apoteket o tokhandlat massa grejer, så nu vore det väl illa om man inte fick till bihålorna mm.. Tror det e det som gör det, tröttheten alltså! Gå o vara halvjäklig hela tiden tar på krafterna!!


Nä, nu ska jag sätta mig o vila en stund på ballisen innan Frun kommer hem.. Då ska jag leka sjuksköterska o ta hand om henne, hon e ju riktigt sjuk (jag e nog mest bara gnällig jag)!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards