Alla inlägg under juni 2010

Av Tesen - 15 juni 2010 14:51

På riktigt, helt jäkla galen, PÅ MIG SJÄLV!!!!! Nu har jag rivit fram allt som va i min garderob, för en rensning. Vad händer??? Jo, jag tappar sugen helt o vill INTE rensa!!

  

*Katastrofområde*


Jag måste!! Jag måste!! Jag måste!!

Har huuuur mycket kläder som helst o huuuur mycket som jag inte använder.. Känns som det verkligen e dax o göra nått åt saken men det e ju såååå tråkigt!!!

Fast det kommer bli problem o lägga sig o sova ikväll om jag inte gör nått åt det. Alla mina kläder tar ju för tusan upp hela jäkla sängen... Hopplöst!!

Lika bra o bita i det sura äpplet o sätta igång med skiten!!!


Puss o Tråk!

Av Tesen - 14 juni 2010 15:02

.. runt i Sundsvall just nu! Allmänheten bör se upp ;)!!

Bästaste Britta är hemkommen en vecka för sin lillasysters student! Så som vanligt när hon e hemma, så det en massa saker som måste ätas.

Härom dagen va vi på Big Boy o käkade (ett ställe som tillhör en av måstena)!! Vi beställde in ett mål var, alla vi som va med. Britta beställde ett skrovmål o gick o satt sig. Vi käkade o hade supertrevligt. Jag fick i mig mitt halva skrov, sen åt Britta upp resten!! Hon fick i sig ett o ett halvt skrovmål, i den lilla kroppen!! Haha! Jag trodde hon skulle spricka!! Haha! Men gott va det.. Haha!!


*Här snackar vi njuta, eller pressa! Haha*

 

Så nu har hon avklarat ett Maxmål, Big boy mat, City Cafemacka, så nu e det bara en tunnbrödrulle kvar!! Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 13 juni 2010 19:04

Idag har jag haft en helt underbar dag med "halva" familjen i Berga! God mat, bus o snus, mys o pys, helt underbart. Synd bara att inte alla var närvarande men det e ju lite svårt o få alla o vara samlade nu för tiden.. Men men, det kommer fler middagar!

Dagens bilder:

               


Puss o Kram

Av Tesen - 12 juni 2010 16:13

.. riktigt hopplös, som en groda utan ben (som min älskade Fru skulle ha sagt)! Åter hemma efter en dag på Birsta! Jag skulle INTE handla, absolut INTE!! Ändå kommer jag hem med 2 Asti Araldica, en klänning, ett par örhängen, ny ögonskugga, ny pensel o "sudd", sminkbortagningsservetter o en ansiktsmask!! Jag säger ju det HOPPLÖS!!! Men jag blir ju fin iaf!! :)

Ikväll vankas det utgång (än så länge), eller så blir vi sittandes hemma, eller så kanske nått annat händer, man vet ju aldrig!!


*Mmmm gott!! Lite jordgubbar bara så e det perfekt*

 

Den svenska sommaren e ju verkligen på plats idag med härligt regn o ruskväder, så vad kan passa bättre än o hjäpla sommaren på traven med Araldica o jordgubbar!! Hur som än haver, så taänket jag ha en väldigt trevlig kväll!!


Puss o Kram


Av Tesen - 11 juni 2010 19:28

.. har landat i våran soffa!! Nu e allt som det ska!! :)


*En gång grek, alltid svensk! Eller hur va det nu igen??*

 

Puss o Kram

Av Tesen - 10 juni 2010 15:32

.. missade jag helt när "rätt" tid va inne!! Detta är nått som alltid har varit en tagg i sidan på mitt eget JAG! Varje gång jag har sökt jobb har jag alltid behövt kamoflerat CVt så det inte ser så tydligt ut att jag inte har gått ut gymnasiet! Jag har ingen annan än mig själv o skylla, så därför ska jag nu försöka ta igen det hela! Till hösten e det dax o ta tjuren vi hornen o påbörja resan mot fullständiga gymnasiebetyg! Intressant, givande o förhoppningsvis väldigt roligt ska det bli!!


I skrivandes stund hörs dessa studenters glada utrop runt mig. Alla dessa "ungar" som faktiskt har tagit sig igenom alla skolår! Jag blir alldeles varm i själen när jag hör hur glad dom är.

Mössor, lastbilsflak, skumpa o kalas, det e det jag har missat, det e det jag ska ta mig igenom nu!!


Så, om 2 år då ska jag ha en egen mössa, ett eget lastbilsflak (funkar kanske o packa ner mig i en skottkärra oxå, ser nog lite dumt ut o åka ensam på ett lastbilsflak runt stan!! Haha), dricka skumpa o ha ett sjuhelvetes kalas, just för att JAG faktiskt fixat det som har varit den största "missen" i hela mitt liv!



Det är min tur nu!! Bättre sent än aldrig!! :)


Puss o Kram

Av Tesen - 9 juni 2010 17:04

Nu räcker det! Nu e det bra! Nu måste det vara nog!!

Jag måste verkligen sluta shoppa... Suck!! Jobbigt läge!!

Ja ja, det e väl  bara o bita ihop o försöka överleva ändå!! Haha!


Åhhh vad trist....


Puss o Kram

Av Tesen - 8 juni 2010 08:00

Imorrn händer DET! DET där som så sällan händer. Åååhhh vad jag längtar!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards