Alla inlägg under juli 2010

Av Tesen - 9 juli 2010 12:32

Herregud, då va det full fart igen då!!! Haha!


     


 

 

Sen måste jag säga GRATTIS till Fasters lill<3 som fyller 1 år idag!!!

*För ett år sedan*

 

*Nilofis ett år gammal*

 


Kan bara konstatera att jäklar vad tiden går fort!! Men tusan vad roligt jag har!!


Puss o Kram



Av Tesen - 8 juli 2010 11:24

Efter att Linnea (KatapultBarbie is in the house) överraskade oss hemma så begav vi oss in mot stan för och göra den osäker!! :)

Som vanligt, SUCCÉ!!!


            


Härliga livet!!! :D


Nu är det dax o göra sig klar för och gå in på stan och vara Talangjaktsjury!! Fränt!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 juli 2010 13:52

Tänk att man alltid ska ha så roligt!!! <3


   


Nu kör vi igång igen!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 6 juli 2010 10:52

Igår va första dagen och kvällen på Sundsvalls Gatufest! Trevligt va det, både första och andra svängen!! :D


*Dag*

 

*Sötfisan*

 

*Kväll*

    

*Förenat med livsfara men det gick fort hem*

 

Nu återstår det bara och se vad kvällen har att erbjuda!! :D Kankse fler bilder, eller vad säger du Monaloo??!!


Puss o Kram

Av Tesen - 4 juli 2010 21:07

Då va man kär igen då.. Har precis kommit hem efter att ha sett Eclipse! Blir lika varm i hjärtat efter varje bok och efter varje film!! Jag får en sån där mysig känsla i kroppen, riktigt angenämt må jag då säga!! Haha!

Fast jag hävdar fortfarande att böckerna är bättre.. Måste nog läsa om dom igen!! Då har jag nått o göra på "semestern"!!!

*Lite ögongodis!!*

*Mmmm mumma*

 

Puss o Kram

Av Tesen - 3 juli 2010 12:33

När en dröm bli sann då står man där förvånad, smått förvirrad och faktiskt lite road!


Min dröm: Jobba som receptionist på en körskola.

Mitt nya arbete från och med augusti: Receptionist på en körskola.

Vägen dit: Väldigt förvirrande och roande!


Det hela började för ett och ett halvt år sedan, då jag missade och söka en utannonserad tjänst som just receptionist på en körskola. Att jag missade och söka det jobbet har gnagt mig väldigt länge, för det va ju lixom MITT jobb!!


För några veckor sen skickade jag in "helt appropå" CVn till 4 olika körskolor, mest på skoj eftersom jag skulle börja plugga till hösten.

För två veckor sedan ringer en viss Arne (min blivande chef) från en körskola som jag inte ens sökt jobb på och undrar om jag kan komma in på en arbetsintervju...(?)

Han hade lite på skoj bara gått över gatan till den andra körskolan och kollat om dom hade nån receptionist till övers till hösten, för dom behövde en då. Tjejen hystade fram mitt CV (tack och lov att hon hade sparat det) och gav det till Arne.

Arne ringde, jag svarade, vi pratade, vi la på och jag bröt ihop och höll på och skratta ihjäl mig!! Det kunde ju inte vara sant!! Nu va jag bara en intervju från mitt drömjobb. Helt otroligt!


Väl på intervjun så bländade (naturligtvis) jag både Arne och Mattias.

Nu står jag här, med mitt drömjobb, heltid, fast tjänst, efter sommaren! Helt otroligt! På ritktigt, HELT JÄKLA OTROLIGT!!!


Jag tänker inte tillåta mig själv ens en liten negativ tanke just nu, för det här ÄR vad det va meningen vad jag skulle göra! Precis det här!! SÅ enkelt är det!

Så nu e det väl bara och leta fram teoriboken o plugga tills sig lite, så man kan assistera alla finniga småtrynen som inte förstår.. ;)


Just nu ska jag bara njuta av sommaren och njuta av att jag faktiskt, återigen, får som jag vill!! :D


Puss o Kram


Av Tesen - 1 juli 2010 19:55

.. efter en vecka i paradiset, för verkligen, det va ett paradis!! Ni vet så som bilderna på ett hotell ser ut, brukar inte överensstämma med verkligeheten, men det gjorde dom och det med råge. Det va nästan finare/bättre på riktigt!! Helt underbart! Jag kan rekomendera alla att åka dit!!


 *Helt otroligt och mötas av en morgonrock och ett par tofflor!!*

 

*Semesterkyl*


*Överste Säl*  


*Powernap i poolen*


*Powernap på balkongen (med bränd rygg)*


*Malin svalkar sig med is efter en heldag i poolen*


*Full, glad och "hemma"!*


*Heja Spanien*

  

*Viva Espana*


 

*Ha ha ha ha* 


Vilken resa.. Vi hade sånna planer att åka och kolla på delfiner, åka katamaran och kanske åka med ett skepp men det blev inget av det hela.. Insåg ganska snabbt att våra stackars nordiska kroppar inte riktigt skulle klara av solen på havet när dom inte ens klarade några timmar vid poolen.. Haha! Men det gör inget, för det har varit en helt underbar resa, lugn och skön o helt fantastisk!!


Puss o Kram

Skapa flashcards