Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Tesen - 2 augusti 2010 14:48

Det kom över mig som en stor käftsmäll! Jag börjar jobba om en vecka!!

Hur gick det till? När tickade tiden iväg så fort? Vad har jag gjort sedan den 9:e April? Vad hände egentligen?

Alla frågar -Hur känns det och börja jobba då??

Och helt ärligt, så känns det inte så där jättebra... Visst man ska vara nervös och spänd osv, men jag vet inte jag.. Jag känner mest bara PANIK!!

Dom som känner mig vet att förändringar inte är det lättaste och hantera i min lilla bubbla och detta är verkligen en förändring! Helt plötsligt ska jag göra ett jobb "själv". När jag jobbade på Kubal hade jag alltid nån att be om hjälp om nått skulle skita sig, på Viljan hade jag mina fantastiska arbetskamrater som alltid ställde upp och hjälpte till när det behövdes. Med andra ord har jag alltid arbetat MED folk och nu ska jag jobba ensam... Konstigt!!


Puss o Panik

Skapa flashcards