Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Tesen - 15 augusti 2010 19:59

För och vara en människa som inte klarar förändringar är det rätt imponerande att brytet inte kom förrän nu..

Nu är det helt enkelt för mycket som inte känns bra..

Frun har rymt från mig.

Nytt jobb med alldeles för mycket ansvar.

Jag har en jävla skitförkylning.

Jag har ont.

Jag är trött.

Det är bara skit på tvn.

Och för att slutligen spä på det hela med att lyssna på OneRuepublic (vilka jag inte lyssnat på och som faktiskt är jäkligt bra).

Så nu sitter jag ensam hemma och  tycker fantastiskt synd om mig själv!

Som tur är känner jag mig själv, så några timmar med självömkan, tårar, bra musik och just denna gång, lite piller, så vet jag att det löser sig jämt!!

Men just nu är det sååå synd om mig!!


Puss o Snyft

Skapa flashcards