Alla inlägg den 1 september 2010

Av Tesen - 1 september 2010 13:56

Då är det dax och starta uppladdningen för att handla BYXOR!! Finns inget värre... Har haft min jeans i så många år nu att dom lixom frasar sönder av sig själv!

Så nu står jag här, med ett par jeans!!

Detta betyder nu att jag MÅSTE åka och handla nya byxor!

Detta betyder då oxå att nån snäll och hjälpsam expedit hjälper mig med ett par byxor, packar in mig i provhytten och precis när jag inser att jag inte får över byxorna över arslet, då kommer hon tillbaka och säger så där glattigt

- Hur går det där inne??

Jag svarar då lite viskande och bittert

- Jag måste nog ha en större storlek!

Exediten säger, fortfarande glattigt

-Kommer strax tillbaka med en storlek större.

Hon kommer tillbaka och jag inser återigen att dom är fortfarande för små..

Säger, fortfarande lite viskande

-Kommer inte i dom här heller...


Efter 4:e gången hon går och hämtar ett par byxor åt mig är vi båda lika förbannad och less, så då SKRIKER jag

-Skit samma, Jag klarar mig på mina pymmebyxor MED RESÅR!!!!


Så ni förstår ångesten över att handla byxor, defenivt efter en fettsommar...


Puss o Kram

Skapa flashcards