Alla inlägg den 2 september 2010

Av Tesen - 2 september 2010 18:06

Japp, den är här!! Nu är jag inte det minsta bekymrad över vad som händer med kroppen osv. Det gör inget att det tar lite längre och sminka sig på morgonen, det gör inget att man måste knaka igång sig efter en natts sömn, det gör inget att jag blir äldre...

Men det som gör nått är att jag kommer att DÖ!! På riktigt, dö! Precis som alla andra, så kommer jag att dö!! Nu har jag aldrig trott att jag är odödlig, utan jag har ju alltid vetat att det kommer och hända. Men nu handlar det inte om att bli påkörd av en buss eller nått sånt utan nu handlar det om att jag verkligen (förmodligen) kommer att dö gammal.. På riktigt, gammal!!

Uttrycket "Dö ung och bli ett vacker lik" har passerat mig utan att jag ens märkt det..

Hur gick det till?? När hände det här??


För att summera detta inlägg så kan jag bara konstatera att jag har en härlig blandning av 30-årskris/dödsångest!!

Jobbigt, förvirrande och helt enkelt riktigt jäkla pissigt!!

Skapa flashcards