Alla inlägg den 19 september 2010

Av Tesen - 19 september 2010 19:16

Dom små, har blivit stor! Tycker inte alls det är längesedan jag tappade hakan när mina bröder diskuterade blöjmärken och ojjade sig över nattmatning osv..

Och nu, nu är det full fart, småbenen på småfisarna går som trummpinnar på golvet!! Dom tittar, leker, busar med varandra och oss andra! Underbart och se!!


Fasters storhjärtan!!


*Kusinbus!*


*Gofisan Matilda!*

 

*Gofisen Nilo!*

 

Hux flux så går det inte och få bra bilder på dom små.. Dom har ju blitt så snabb!! Haha!


Nu vankas det valvaka!


Puss o Kram

Av Tesen - 19 september 2010 12:20

Jag tycker helgerna bara består av söndagar och veckorna består bara av fredagar! Tiden går så jäkla fort just nu...

Allt börjar falla på plats ordentligt på jobbet, så där rasslar tiden bara iväg.

Helgerna förvinner i ett jehu även fast man inte har nått planerat!

Undra när det ska lugna ner sig lite??!!


Idag vankas det röstning!! Och jäklar vad jag ska rösta!! Det är dax nu för lite byte av diverse "styrelser"!!!


Vi ska ta oss en cykeltur idag oxå, jag och Frun. Ska nog göra en tokskräll och cykla upp till Skönsmon och äta  Familjemiddag!! Mysigt och träffa småfisarna idag <3 ! Sen måste jag nog sola lite.. Har nog aldrig varit så här blek.. Så det får bli en lite solning oxå. när man ändå är ute och far!!

 

  


Nä, nu ska jag ta och "sparka" liv i Frun!! Det är så tris och vara vaken själv..

*Världens bästa Frun*


Puss o Kram

Skapa flashcards