Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Det här med Facebook..

Av Tesen - 31 oktober 2010 17:41

.. är ungefär samma som sms och bloggar, svårtolkat!

Jag fick en kommentar (i riktiga livet) igår att jag skulle rycka upp mig för jag va så nere och deppig på Facebook. Nu hör det ju till saken att jag är varken nere eller deppig. För första gången på väldigt många höstar/vintrar känns livet väldigt bra!!!

För mig betyder ju detta att den som läser min status eller mina blogginlägg antingen förutsätter att jag SKA vara nere eller deppig, eller så betyder det ju att den personen som läser är nere eller deppig.

Dom som känner mig vet ju att jag är "svajig" på vintrarna, så det är väl kanske inte konstigt att folk tror (förutsätter) att jag är nere. Samtidigt förutsätter inte jag att mina "deppkompisar" SKA vara nere när jag läser statusar mm, utan jag förutsätter ju att allt är bra, tills jag får motsatsten bevisad!!

Dock tycker jag inte om att man förutsätter att jag ska vara nere och deppig. Blir jag deppig, så skriver jag det. Har jag en dålig dag, så skriver jag det. Skriver jag inget, så är ju allt bra!! Skulle man fundera vad min "i riktiga livet"status är, ring och fråga!!


Puss o Kram

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

31 oktober 2010 18:04

Håller med om att det verkligen kan bli fel via sociala sidor när man inte träffas i verkligheten!

http://frida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards