Alla inlägg den 21 november 2010

Av Tesen - 21 november 2010 19:19

Julen har börjat diskuteras här hemma och även runt omkring!! Jag håller på att bli galen! Nu kommer jag verkligen ihåg varför vi har åkt bort i 3 år.. Tänk om nån jävla jul kunde få vara lugn och harmonisk, utan en massa tjafs och skit!! Blir så jävla trött!

Min jul ska spenderas hemma med min underbara Fru (förhoppningsvis), dom som vill får gärna spendera julen med oss här hemma!!! Känner nu att det är dax för mig att skaffa mig mina egna rutiner och vanor.

Jag måste skaffa mig en egen jul, för som det är nu funkar det inte!!!!

Det är dax för mig att få tillbaka julglädjen, julkänslan och den ro som ska komma med julen!!!

Det är dax för mig och göra mitt eget nu, naturligtvis i samrådan med min Fru  !!

Det är dax för operation "Reclaim Christmas"!!!

Ovido - Quiz & Flashcards