Alla inlägg den 23 november 2010

Av Tesen - 23 november 2010 07:24

  • Lyckas hasa mig upp i sittande position, lite lätt föresenad eftersom snoozknappen är så väldigt lockande. Lite lätt muttrandes.
  • Sätter fötterna på det iskalla golvet. Jävla skitgolv.
  • Masar mig till perkisen och häller upp en stor kopp kaffe. Gott med kaffe.
  • Ställer mig och röker och dricker kaffe. Blir yr och illamående.
  • Krockar med en Fru i hallen. Irriterande.
  • Blir förbannad varför hon ska vara uppe och "störa" mig. Morr.
  • Muttrar mig in i badrummet och påbörjar vakningen/saneringen.
  • Borstar tänderna och gör alla andra morgonbestyr. Herregud vilken tid det tar nu för tiden och bli människa på morgonen.
  • Sminkar mig för att se lite mer vaken ut. Helt jäkla lönslöst!!
  • Kliver ut på det kalla jävla golvet igen och ser fortfarande lika jäkla trött ut.
  • Tittar ut och inser att det är -8 grader. Blir lite förbannad över det oxå.
  • När jag tillslut får upp ögonen ser jag att det har kommit snö. Nu känns det lite bättre.
  • Påbörjar projekt "Få på sig alla jävla kläder, för det är för kallt ute". Blir förbannad för jag blir svettig innan jag ens tagit mig ut!!


Jag är ingen morgonmänniska!!

Det är nog bra att jag får ta en lite prommis till jobbet.. För att varva ner!!


Puss o Kram


Skapa flashcards