Alla inlägg under november 2010

Av Tesen - 18 november 2010 08:13

.. ha en tvättmaskin!


 


Kanske lite dumt och komma på det efter att man fyllt år, hade ju kunnat vara en väldigt bra present annars, men hallå, man kan ju inte önska sig en tvättmaskin i 30årspresent, då blir man ju supergammal på en gång!! ;)

Men iaf, så vill jag ha en tvättmaskin med inbyggd tumlare + nån form av upphägning till kläder man inte kan tumla... Undra hur jag ska få ihop det här nu då? Måste nog bygga ut badrummet!!

Så snälla Tomten, kan jag få en tvättmaskin i julklapp?? Jag lovar att göra mitt yttersta för att vara snäll!! Jag måste ju få "poäng" för försök iaf?!


Puss o Kram

Av Tesen - 16 november 2010 16:09

.. om jag inte får en sån här..

Jordglob Authentics svart


eller..


Jordglob Atmosphere Vision Red


eller en sån här..


Jordglob Atmosphere Vision Mint


Så kom igen ba, ge mig en glob!!! Mer globar hittar du HÄR!!!!


Puss o Glob

Av Tesen - 16 november 2010 14:35

Känner mig alldeles skakig och konstig idag.. Ont i nacken och lite kallsvettig! Inte febrig eller dålig utan mest bara, konstig..

Tisdagar är inga bra dagar för mig...


Puss o Skak

Av Tesen - 15 november 2010 13:40

.. tar ut sin rätt eller så är det fortfarande sviterna efter festen!!?? Jäklar vad trött jag är idag..

Frös som tusan på jobbet, så jag börjar bli lite lur om det kanske är en förkylning eller nått på gång!?

För övrigt så är det snorhalt ute. Tänkte va duktig och ta en prommis hem nu på lunchen, klev ut utanför jobbet och sen typ bara gled jag hem... Undra bara hur jag ska ta mig tillbaka.. Varning för Bambi på hal is!!

Lite lätt meningslöst inlägg men det passar mig idag!! Haha!


Puss o Kram

Av Tesen - 14 november 2010 17:52

Vet inte om det beror på den nya åldern eller om det kanske är så att jag är lite bakis... Hmm, tåls att funderas på!! Haha!


Jag hade iaf en otroligt rolig kväll igår! Kan ju återigen bara konstatera att jag verkligen har dom rätta människorna runt mig!!    Tack och åter tack mina underbara!!


   


Puss o Kram

Av Tesen - 13 november 2010 10:33

Festdagen är här! Födelsedagen är imorrn! Nu blåser vi på ba!!

Planeringen idag ser ut som föjlande!! Massage klockan 12, sen tror jag det blir nått äventyr (vet inte riktigt vad som händer), se blir det fest, party, röj!! Tjohoo!

Att kliva in i 30årsvärldens ska göras med en  smäll, så ikväll, smäller det!!



Fabulöst!!


Puss o Fest

Av Tesen - 11 november 2010 11:51

3 dagar kvar tills jag kliver över från ålder "ungdom" till ålder "äldre...(?)"! Åldersångesten botas med att bo i kanske världens vackraste vinterstad!! Älskar snön som kommit, älskar ljuset, ja faktiskt nu när jag inte behöver ta bilen till jobbet, så älskar jag det mesta med alla denna snö..


  



Hoppas bara snön får stanna kvar!! :)


Puss o Kram

Av Tesen - 10 november 2010 08:11

Ni vet, första snön! Helt underbart!! Snö, snö, snö i massor!! Blir så mycket lättare att andas, att leva, att finnas! Helt enkelt underbart med snö!!


  

Let It Snow

Oh the weather outside is frightful, 
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn't show signs of stopping,
And I've bought some corn for popping,
The lights are turned way down low,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

When we finally kiss goodnight,
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight,
All the way home I'll be warm.

The fire is slowly dying,
And, my dear, we're still good-bying,
But as long as you love me so,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! 

  

Puss o Snö!

Ovido - Quiz & Flashcards