Alla inlägg under november 2010

Av Tesen - 9 november 2010 21:15

.. vaknat!! Hela dagen har varit som i ett töcken, ett roligt töcken, men dock ett töcken!!

Nu blir det till och ta en dusch och lägga sig och sova, vilket INTE borde vara ett problem eftersom jag inte har vaknat än!!



Puss o Gonatt!

Av Tesen - 8 november 2010 21:04

Tur man har dom!! Dåligt humör botas med lite Linnea, Johanna, Kajsa och Frun!

Ikväll har vi avhandlat viktiga ämnen så som kängrur med svans, försvinnande genom klippning, knarkande söta småsaker (?), mygel bakom ryggen på Tesen, rövpäls på värmespolar, så ja, man kan säga att vi har löst alla världens problem ikväll!!

Tack mina Damer för några timmars skratt, precis vad jag behövde!! Puss på Er!

Kanske dax och boka in en stående måndagsfika??!!


Puss o Kram 

Av Tesen - 8 november 2010 17:41

.. till kaoset i huvudet, magkatarren som gör att jag tappar andan, dåliga nätter och en 30-årskris som hovrar som en jävla helikopter ovanför mig!!

Idag är det ingen bra dag, inte alls!

Sista veckan i mitt liv jag är 20nånting!!! Iofs så är nästa vecka första veckan i mitt liv jag är 30nånting!!

Ska nog ta och sätta mig och gråta en stund, så blir det nog bra sen...

Av Tesen - 7 november 2010 18:07

Det är vi det!


     


V hade ju lixom ett projekt med gårdagens fotografering! Min älskade moster Monaloo är lite som Chandler i vänner, helt omöjlig och få en bra bild på, även fast hon är sötast i värlen! Så gårdagens projekt va ju att få EN bra bild på henne iaf!! Slutatde med att vi fick hur många bilder som helst på oss alla, som va skitbra!! Men det bästa med kvällen va faktiskt att Mona fick en massa bilder hon blev nöjd med!! :)

Dagen/kvällen va den bästa på länge! Riktigt mysig och rolig!!


Nu ska resten av kvällen spenderas med Frun, Monaloo och Bingolotto!

Bara 7 dagar kvar tills jag blir gammal på riktigt, så jag tänkte att jag skulle prova på det "äldre"livet lite i förskott!! ;)


Puss o Kram

Av Tesen - 7 november 2010 03:00

Ja faktiskt!! Men lite hjälp så kan det tusan bli ordning på mig oxå!!


      

         


Jag och Frun fick lov och bli fina vi oxå!!

 

eller ja, vad man nu ska säga.. ;)


Tack för en fantastisk dag!


Puss o Kram

Av Tesen - 5 november 2010 07:29

Sen är det förbi. 0- 10 och 20-talet!! Början på en ny era! Trettio! Herregud, trettio!!


Vilken tur att jag får ligga bakfull och tycka synd om mig själv, dagen det händer!! ;)

Men nä, jag är inte bitter!! Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 4 november 2010 17:17

Jag älskar min Fru över allt annat, kan jag börja med!!  

Men nånstans i detta klipp så ser jag samma rörelsemönster som min älskade Fru kan ha periodvis! Det är så typiskt! Ni vet, Fru Hoppsan, ojdå, hmm konstigt! ;)


Men för övrigt så har jag iaf kommit på att Familjen Griffin är väldigt bra att ha som anithöst/vinterdeppmedicin!! Herregud va jag skrattar!!


Se och njut!!



Nu blir det en snabbdusch sen en prommis för och vakta lillisan en stund i afton!!


Puss o Kram

Av Tesen - 3 november 2010 20:25

Har blivit hjärntvättad av serien Family Guy!! Kan inte somna utan att ha sett minst ett avsnitt iaf!! Det är lite som snuttefilten man hade när man va liten.

När man tittar på Family Guy får man lite distans till hur sin egen familj är ;) Min familj är nog rätt bra ändå!! Haha!!




Kan man annat än skratta!!! Haha


Puss o Kram 

Skapa flashcards