Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Tesen - 5 januari 2011 11:34

Dax att göra en lite årsbildkrönika över mitt 2010!


Januari 2010!

   

*Spel med goda vänner, utlandssemester och snökaos*


Februari 2010!

   

*Familjemiddag på ön, lätt besatthet av Edward och en massa bäbismys*


Mars 2010!

       

*Frun sjöng hem en tv, jag åkte längdskidor och det satt mysmongon i köket*


April 2010!

      

*Teaterfestival, packning av lägenhet och sista dagen på mitt jobb*


Maj 2010!

   

*Flyttning till den nya lägenheten*


Juni 2010!

      

*Bröllopsresa, ny tatuering och min fina vän Britta kom hem*


Juli 2010!

   

*Semester, fest och en fasigt massa goda vänner*


Augusti 2010!

   

*Ombygge av nya hemmet, började mitt nya jobb och lite golfturnering*


September 2010!

   

*Tarzanstigen, familjekamp och händiga män bygger*


Oktober 2010!

   

*Det blev höst, vi firade ettårig bröllopsdag och hade underbara damer runt oss*


November 2010!

             

*Fick ordning på hemmet, pusselhysterin kom till Storgatan, vintern kom till Sundsvall, jag fyllde 30, underbar familj, Frun och jag blev snygga*


December 2010!

       

*En underbar jul, goda vänner och underbara kvällar!*


Mitt 2010 har varit fantastiskt!!!



Ovido - Quiz & Flashcards