Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Tesen - 11 januari 2011 09:23

.. det här med sovmorgon! Visst är det väldigt, väldigt skönt att bara somna om när Frun måste kliva upp (den enda sanna glädjen är skadeglädjen, japp jag vet). Fast samtidigt på kvällen är det inte så roligt när Frun somnar  och jag ligger vaken i nån timma till... Fast iofs, nu vet jag hur hon alltid har haft det! Haha!

Det som är lite konstigt det är att jag är tröttare nu när jag kliver upp, än vad jag va när jag klev upp 6:30.. Nån som har en bra förklaring??

Hade jag fått bestämma hade jag hellre velat jobba mellan 8-15 istället för 10-17.. Men men, ibland får man inte alltid som man vill!

Med detta vill jag nog inte ha så mycket sagt alls, utan mest bara konstatera att det blev inte som jag hade tänkt, men vad gör det då!?



Puss o Kram

Skapa flashcards