Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Tesen - 27 januari 2011 18:42

När det kommer ett akutsug är det bara och inse fakta, det lägger sig inte förrän man fått det man vill!!

Som igårkväll, nerbäddad i sängen, kommer jag på att jag bara måste ha korv och potatismos! Så det va ju bara helt sonika och äta det idag då, efter en liten panikhandling på Time!! Tur att Time finns. Den butiken har räddat mitt liv många gånger!! Allra helst när det kommer till kaffemjölken :)

Nu är ju inte korv och potatismos det "värsta" man kan bli sugen på.. När jag va i mina övre tonår (vilket alltså nu va vääääldigt längesen) lastade jag upp rödbetter och sill på samma tallrik och sedan bara skovlade i mig, helt maniskt!! Vilken jäkla kombo med grejer... Usch och fy!! Men gott va det, då!! Haha!


Frun har meddelat att det blir Lie to me klockan 19:00 ikväll, så nu är det väl bara och förbereda en kväll i soffan!! Lövley! Undra bara hur länge jag lyckas hålla mig vaken....?


Puss o Kram

Av Tesen - 27 januari 2011 07:24

Efter inte allt för många timmars sovande sitter jag här i soffan och funderar på om jag verkligen är vaken... Det bara gick inte och somna igår och så fort jag precis höll på och somna, då kvittrade den lilla Frun till eller så gjorde hon en brottarvändning i sängen!! Undra om man kan däcka henne med lite "stillaliggande" till ikväll!!?? ;)

Att sova för lite och börja jobba för tidigt är inte en bra kombo! Ikväll blir det sovning tidigt! Undra kanske om jag ska sikta på och gå och lägga mig klockan 18??!! Då har jag kommmit hem, hunnit duscha och förhoppningsvis ätit middag! Ja, så får det nog bli...


Nu är det dock dax och ta och traska iväg på jobbet..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards