Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Tesen - 31 januari 2011 18:32

..jäkla reklam jag blir tokig på!! Memirareklamen!!

Så ligger man på kvällen (med tvn på eftersom jag måste dränka min grannes snarkningar) och håller precis på och somna, då börjar den där jävla Memirareklamen!! Den börjar med en bra volym, men allt eftersom ökar den volymen, till den milda graden att jag vaknar upp ur min dåsighet och blir förbannad!! Detta betyder nu att, jag blir så jävla förbannad för att tvn är på, så jag stänger av, vilket resulterar i att jag hör grannen, vilket resulterar i att jag blir ännu mer förbannad och slår på tvn, vilket resulterar i att Memirareklamen kommer igen, vilket resulterar i, ja, ni fattar!! Det hela brukar iaf sluta med ett lätt vansinne och alldeles för få timmars sömn!!!


Nu är det inte bara skit med Memira, jag gjorde min laseroperation där och dom är väldigt bra!!! Det är bara den där jäkla reklamen som driver mig till vansinne..


Tur man inte har så mycket annat och klaga på! Med andra ord måste jag ha ett väldigt bra liv!!


Puss o Kram

Av Tesen - 31 januari 2011 12:19

.. är helt fantastisk att leva med! Varje dag är ett äventyr!! Mer eller mindre, men oftast mer.. Haha!

Att sitta och äta en finmiddag, kan förvandlas på en sekund till något helt fantastiskt! Som tex ett helt ofrivilligt matkrig!

Härom dagen sitter vi i varsitt soffhörn och äter en kubb (såna där goda "bullar" som man måste doppa i mjölk).. Ser i ögonvrån hur nått bara flyger iväg.. Tittar på Malin som ser helt förvånad ut. Malin tittar på sin hand och där det precis varit en hel kubb, är det nu bara en liten, liten bit kvar. Hoppsan!!

Igår skulle vi äta korv med bröd och hux flux sitter Frun med korven i handen efter att den gjort ett frivarv i luften!!

Helt underbart! Varje dag är ett äventyr!!   



Min Fru, det bästa jag har!!  


Är du så arg så du skakar idag, hjärtat??? Tihi!!


Puss o Kram 

Av Tesen - 31 januari 2011 09:16

Tycker mina veckor bara försvinner! Fast nu är inte jag en sån som toklängtar till helgen, för mina veckor har sin charm dom oxå! Trivs som tusan på jobbet, så för mig är det helt okej med veckor oxå!

Varje dag har nått nytt med sig, så varför ska man alltid längta efter helgen?! Visst längtar jag oxå till helgen, men det är nog mest bara om jag ska göra nått!


Denna vecka, än så länge, verkar bli en lugn vecka! Lite teater med kidsen, tvättstuga och lite shopping, tror jag står på planeringen.. Väldigt skönt! Fast det kommer väl och trilla ner mer saker att göra... Brukar som göra det...


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards